Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Dodane Piątek, 11 Marca 2022, 11:33:05, ID ogłoszenia: 11315

Opis ogłoszenia

Zadania:
- Codzienna realizacja zamówień klientów w systemie SAP i portalu e-commerce;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami
- Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia w systemie SAP: dane podstawowe, ceny, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty;
- Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z fabrykami zlokalizowanymi w Europie;
- Zarządzanie reklamacjami, w tym zwrotami z lokalizacji EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka)
- Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi;
- Utrzymywanie cen; obliczanie premii i prowizji;
- Terminowe udzielanie odpowiedzi na różne zapytania i prośby ad hoc związane z zarządzaniem zamówieniami, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów.

Wymagania:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- Doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu/uzupełnianiu zapasów;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie;
- Znajomość pakietu MS Office;

- Zdolności do pracy w szybkim tempie;
- Umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów;
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem;
- Wiedza na temat eksportu i procesu obsługi kontenerów morskich będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia;
- Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- Elastyczne godziny pracy; praca w modelu hybrydowym;
- Szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas pracy z ekspertami;
- Udział w tworzeniu nowych struktur rzetelnej, dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej;
- Opiekę medyczną, kartę sportową, kursy językowe, ubezpieczenie na życie;
- Spotkania integracyjne, imprezy rodzinne, work life balance, masaże;
- Wyjątkowo przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu;
- Kolorowe biuro zlokalizowane w Centrum Łodzi.

Cena: Do negocjacji
  • Kategoria: Obsługa klienta
  • Lokalizacja: Łódź
  • Wyświetleń: 46

Opis ogłoszenia

Zadania:
- Codzienna realizacja zamówień klientów w systemie SAP i portalu e-commerce;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami
- Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia w systemie SAP: dane podstawowe, ceny, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty;
- Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z fabrykami zlokalizowanymi w Europie;
- Zarządzanie reklamacjami, w tym zwrotami z lokalizacji EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka)
- Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi;
- Utrzymywanie cen; obliczanie premii i prowizji;
- Terminowe udzielanie odpowiedzi na różne zapytania i prośby ad hoc związane z zarządzaniem zamówieniami, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów.

Wymagania:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- Doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu/uzupełnianiu zapasów;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie;
- Znajomość pakietu MS Office;

- Zdolności do pracy w szybkim tempie;
- Umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów;
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem;
- Wiedza na temat eksportu i procesu obsługi kontenerów morskich będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia;
- Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- Elastyczne godziny pracy; praca w modelu hybrydowym;
- Szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas pracy z ekspertami;
- Udział w tworzeniu nowych struktur rzetelnej, dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej;
- Opiekę medyczną, kartę sportową, kursy językowe, ubezpieczenie na życie;
- Spotkania integracyjne, imprezy rodzinne, work life balance, masaże;
- Wyjątkowo przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu;
- Kolorowe biuro zlokalizowane w Centrum Łodzi.