Specjalista ds. Obsługi Klienta
Dodane Piątek, 26 Listopada 2021, 12:47:36, ID ogłoszenia: 7609Opis ogłoszenia
Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
Obsługa Klientów polskojęzycznych (a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)
Wprowadzanie danych do systemu
Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Dbanie o wysoką jakość obsługi
Nasze wymagania
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Szkolenie przygotowujące do pracy
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
- Kategoria: Obsługa klienta
- Lokalizacja: Lublin
- Wyświetleń: 201
Opis ogłoszenia
Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
Obsługa Klientów polskojęzycznych (a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)
Wprowadzanie danych do systemu
Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Dbanie o wysoką jakość obsługi
Nasze wymagania
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Szkolenie przygotowujące do pracy
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie