Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dodane Piątek, 26 Listopada 2021, 12:47:36, ID ogłoszenia: 7609

Opis ogłoszenia

Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów

Obsługa Klientów polskojęzycznych (a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)

Wprowadzanie danych do systemu

Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych

Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów

Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu

Dbanie o wysoką jakość obsługi

Nasze wymagania
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)

Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office

Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy

To oferujemy
Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy

Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym

Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

Szkolenie przygotowujące do pracy

Wiele wyzwań i ambitnych zadań

Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie

Opis ogłoszenia

Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów

Obsługa Klientów polskojęzycznych (a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)

Wprowadzanie danych do systemu

Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych

Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów

Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu

Dbanie o wysoką jakość obsługi

Nasze wymagania
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)

Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office

Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy

To oferujemy
Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy

Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym

Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

Szkolenie przygotowujące do pracy

Wiele wyzwań i ambitnych zadań

Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie