Opiekun Klienta- Specjalista ds. wdrożeń

Dodane Piątek, 07 Lipca 2023, 11:51:40, ID ogłoszenia: 33824

Opis ogłoszenia

#Warszawa
Jesteśmy firmą świadczącą usługi z zakresu cyfrowej diagnostyki obrazowej głównie w obszarze stomatologii. Marka została stworzona po to, by ułatwiać życie pacjentom i stomatologom. Posiadamy 4 punkty diagnostyki radiologicznej w Warszawie oraz rozrastamy się na inne miasta. Mamy własne wewnętrzne oprogramowanie on-line do obsługi wykonywanych przez nas badań.

W związku z rozwojem naszej działalności poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. wdrożeń – Opiekun Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• opiekę techniczną nad aktualnymi klientami w podległym rejonie
• współpracę z gabinetami stomatologicznymi, z naciskiem na budowanie trwałych relacji z klientami
• prowadzenie wdrożeń i rozwiązań online’owych dla Lekarzy/gabinetów oraz szkoleń z zakresu ich obsługi
• pozyskiwanie nowych klientów na terenie podległym oraz pomoc w sprawach technicznych związanych z badaniami diagnostycznymi wykonanymi w firmie
• realizację celów sprzedażowych w oparciu o standardy MBO (Zarządzanie Przez Cele)
Wymagania:
• wiedza techniczna z zakresu systemów komputerowych, portali internetowych i biegłego posługiwania się komputerem oraz „zmysł komputerowy”
• wykształcenie wyższe
• umiejętność nawiązywania kontaktu, badania potrzeb, prezentowania oferty, finalizowania transakcji i utrzymywania długofalowych relacji z klientami
• nastawienie na cel - realizacja celów miesięcznych i kwartalnych
• dobra organizacja pracy - wyznaczanie celów, zarządzanie czasem, określanie priorytetów, motywacja do pracy
• umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania długoletnich relacji z klientem
• wysoka kultura osobista, pozytywny wizerunek, dobra aparycja i dykcja
• nieustanny rozwój i szkolenie się z zakresu obsługi klientów i sprzedaży
• codzienne zaangażowanie w pracę, chęć do rozwoju i unikanie potencjalnych kryzysów
• naturalne pozytywne nastawienie do ludzi i relacji między ludzkich
• kreatywność
• umiejętność dostosowania się do zmieniającego się środowiska
• umiejętność budowania świadomości marki
• czynne prawo jazdy kat. B
• możliwość pracy terenie (wizyty w gabinetach/u klientów)
• mile widziane doświadczenie w branży stomatologicznej lub medycznej
Oferujemy:
• elastyczne warunki współpracy – umowa o pracę, umowa B2B
• zatrudnienie na cały etat
• w pełni samodzielne stanowisko i możliwość realnego wpływu na biznes
• swobodę działania i brak korporacyjnych absurdów (z zastrzeżeniem monitorowania działań w systemie CRM)
• partnerskie podejście i dzielenie się wiedzą
• nowatorski i pragmatyczny model biznesowy
• możliwość współtworzenia biznesu unikalnego w skali ogólnopolskiej
• narzędzia pracy (w tym samochód służbowy)
• możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju
• przyjazne środowisko pracy

W CV prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę dla OQP.agency Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją procesu rekrutacyjnego na stanowisko przedstawiciela handlowego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat.
Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OQP.agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-142), przy ul. Sokołowskiej 7/8

KONTAKT:
Telefon: +48 731 644 255
E-mail: katarzyna.baczkowska@oqp.agency

Opis ogłoszenia

#Warszawa
Jesteśmy firmą świadczącą usługi z zakresu cyfrowej diagnostyki obrazowej głównie w obszarze stomatologii. Marka została stworzona po to, by ułatwiać życie pacjentom i stomatologom. Posiadamy 4 punkty diagnostyki radiologicznej w Warszawie oraz rozrastamy się na inne miasta. Mamy własne wewnętrzne oprogramowanie on-line do obsługi wykonywanych przez nas badań.

W związku z rozwojem naszej działalności poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. wdrożeń – Opiekun Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• opiekę techniczną nad aktualnymi klientami w podległym rejonie
• współpracę z gabinetami stomatologicznymi, z naciskiem na budowanie trwałych relacji z klientami
• prowadzenie wdrożeń i rozwiązań online’owych dla Lekarzy/gabinetów oraz szkoleń z zakresu ich obsługi
• pozyskiwanie nowych klientów na terenie podległym oraz pomoc w sprawach technicznych związanych z badaniami diagnostycznymi wykonanymi w firmie
• realizację celów sprzedażowych w oparciu o standardy MBO (Zarządzanie Przez Cele)
Wymagania:
• wiedza techniczna z zakresu systemów komputerowych, portali internetowych i biegłego posługiwania się komputerem oraz „zmysł komputerowy”
• wykształcenie wyższe
• umiejętność nawiązywania kontaktu, badania potrzeb, prezentowania oferty, finalizowania transakcji i utrzymywania długofalowych relacji z klientami
• nastawienie na cel - realizacja celów miesięcznych i kwartalnych
• dobra organizacja pracy - wyznaczanie celów, zarządzanie czasem, określanie priorytetów, motywacja do pracy
• umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania długoletnich relacji z klientem
• wysoka kultura osobista, pozytywny wizerunek, dobra aparycja i dykcja
• nieustanny rozwój i szkolenie się z zakresu obsługi klientów i sprzedaży
• codzienne zaangażowanie w pracę, chęć do rozwoju i unikanie potencjalnych kryzysów
• naturalne pozytywne nastawienie do ludzi i relacji między ludzkich
• kreatywność
• umiejętność dostosowania się do zmieniającego się środowiska
• umiejętność budowania świadomości marki
• czynne prawo jazdy kat. B
• możliwość pracy terenie (wizyty w gabinetach/u klientów)
• mile widziane doświadczenie w branży stomatologicznej lub medycznej
Oferujemy:
• elastyczne warunki współpracy – umowa o pracę, umowa B2B
• zatrudnienie na cały etat
• w pełni samodzielne stanowisko i możliwość realnego wpływu na biznes
• swobodę działania i brak korporacyjnych absurdów (z zastrzeżeniem monitorowania działań w systemie CRM)
• partnerskie podejście i dzielenie się wiedzą
• nowatorski i pragmatyczny model biznesowy
• możliwość współtworzenia biznesu unikalnego w skali ogólnopolskiej
• narzędzia pracy (w tym samochód służbowy)
• możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju
• przyjazne środowisko pracy

W CV prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę dla OQP.agency Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją procesu rekrutacyjnego na stanowisko przedstawiciela handlowego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat.
Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OQP.agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-142), przy ul. Sokołowskiej 7/8

KONTAKT:
Telefon: +48 731 644 255
E-mail: katarzyna.baczkowska@oqp.agency