Specjalista ds. Wykonawstwa

Dodane Czwartek, 19 Stycznia 2023, 9:49:36, ID ogłoszenia: 25025

Opis ogłoszenia

Przedstawiamy państwu atrakcyjną ofertę pracy w ENEA Szczecin.

Co oferujemy?
- Pracę na pełen etat,
- Pracę w dobrych godzinach – 7-15,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Dobrą atmosferę w pracy,
- Możliwość dodatkowego ubezpieczenia grupowego,
- Korzystanie z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych – m.in. talony świąteczne w formie pieniężnej, paczki mikołajkowe dla dzieci, możliwość skorzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- Dodatek do karty Multi Sport,

Co wymagamy?
- Wykształcenie średnie,
- Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok,
- Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
- Prawo jazdy kat. B,

Do obowiązków pracownika będzie należało:
- Wystawianie faktur sprzedaży,
- Ewidencja i rozliczanie zamówień,
- Obsługa SAP ERP, POP,
- Rozliczanie powierzonych zadań,
- Przygotowanie materiałów informacyjnych,
- Sporządzanie raportów w zakresie zgodnym z wytycznymi przełożonego,
- Archiwizowanie dokumentów,
- Kontakt z kontrahentami,
- Przygotowywanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń

Zainteresowanych prosimy o składanie CV na adres e-mail dagmara@intemporis.net lub adrian@intemporis.net w razie pytań proszę dzwonić – 791 009 750 lub 517 570 043.

Opis ogłoszenia

Przedstawiamy państwu atrakcyjną ofertę pracy w ENEA Szczecin.

Co oferujemy?
- Pracę na pełen etat,
- Pracę w dobrych godzinach – 7-15,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Dobrą atmosferę w pracy,
- Możliwość dodatkowego ubezpieczenia grupowego,
- Korzystanie z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych – m.in. talony świąteczne w formie pieniężnej, paczki mikołajkowe dla dzieci, możliwość skorzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- Dodatek do karty Multi Sport,

Co wymagamy?
- Wykształcenie średnie,
- Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok,
- Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
- Prawo jazdy kat. B,

Do obowiązków pracownika będzie należało:
- Wystawianie faktur sprzedaży,
- Ewidencja i rozliczanie zamówień,
- Obsługa SAP ERP, POP,
- Rozliczanie powierzonych zadań,
- Przygotowanie materiałów informacyjnych,
- Sporządzanie raportów w zakresie zgodnym z wytycznymi przełożonego,
- Archiwizowanie dokumentów,
- Kontakt z kontrahentami,
- Przygotowywanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń

Zainteresowanych prosimy o składanie CV na adres e-mail dagmara@intemporis.net lub adrian@intemporis.net w razie pytań proszę dzwonić – 791 009 750 lub 517 570 043.