Specjalista ds. sprzedaży

Dodane Czwartek, 18 Kwietnia 2024, 17:13:24, ID ogłoszenia: 40781

Opis ogłoszenia

Specjalista ds. sprzedaży - Poznań
Dla naszego klienta poszukujemy osoby, która jest zmotywowana do wsparcia zespołu sprzedażowego skoncentrowanego na sprzedaży profili i rur stalowych.
• Tryb pracy stacjonarny, aczkolwiek jesteśmy otwarci na home office kilka dni w miesiącu
• Godziny pracy: 08:00 - 16:00
• Na wynagrodzenie składa się podstawa + premia zależna od wyników

Opis stanowiska pracy:
• profesjonalna obsługa klientów obejmująca kontakt telefoniczny i elektroniczny
• ofertowanie i przyjmowanie zamówień od klientów
• negocjowanie cen z klientami
• rozwój i poszerzanie dotychczasowej bazy klientów
• udzielanie informacji o produktach firmy
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
• zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie

Wymagania:
• wykształcenie średnie, preferowane wyższe
• wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładność oraz koncentracja
• przyjazne i grzeczne nastawienie do klienta
• nastawienie na realizację wyznaczonych celów i współpracę w zespole
• umiejętność szybkiego liczenia i przeliczania np. jednostek miary
• znajomość j. angielskiego
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w pracy z systemem typu ERP, oraz doświadczenie w handlu B2B będą dodatkowymi atutami

Opis ogłoszenia

Specjalista ds. sprzedaży - Poznań
Dla naszego klienta poszukujemy osoby, która jest zmotywowana do wsparcia zespołu sprzedażowego skoncentrowanego na sprzedaży profili i rur stalowych.
• Tryb pracy stacjonarny, aczkolwiek jesteśmy otwarci na home office kilka dni w miesiącu
• Godziny pracy: 08:00 - 16:00
• Na wynagrodzenie składa się podstawa + premia zależna od wyników

Opis stanowiska pracy:
• profesjonalna obsługa klientów obejmująca kontakt telefoniczny i elektroniczny
• ofertowanie i przyjmowanie zamówień od klientów
• negocjowanie cen z klientami
• rozwój i poszerzanie dotychczasowej bazy klientów
• udzielanie informacji o produktach firmy
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
• zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie

Wymagania:
• wykształcenie średnie, preferowane wyższe
• wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładność oraz koncentracja
• przyjazne i grzeczne nastawienie do klienta
• nastawienie na realizację wyznaczonych celów i współpracę w zespole
• umiejętność szybkiego liczenia i przeliczania np. jednostek miary
• znajomość j. angielskiego
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w pracy z systemem typu ERP, oraz doświadczenie w handlu B2B będą dodatkowymi atutami