Sekretarka/Sekretarz Kancelarii Prawnej / Asystent/Asystentka Prawnika zarządzanie i prowadzenie sekretariatu kancelarii prawnej

Dodane Czwartek, 24 Listopada 2022, 23:23:08, ID ogłoszenia: 23446

Opis ogłoszenia

Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w doradztwie i obsłudze procesowej, na rzecz zarówno dużych podmiotów gospodarczych, jak i klientów indywidualnych, poszukuje do swojego zespołu pracownika biurowego zarządzającego sekretariatem kancelarii.

Dla nas możesz, ale nie musisz być młody/młoda, ale koniecznie - mądry/mądra!

MIEJSCE PRACY: Płock (biuro w centrum miasta)

WYMOGI:
 wykształcenie co najmniej średnie maturalne
 posługiwanie się bezbłędną polszczyzną w mowie i piśmie
 praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office w szczególności MS Word, Outlook, Excel oraz narzędzi chmurowych
 niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 dyspozycyjność (w dni powszednie)

POŻĄDANE CECHY:
 dyskrecja i wysoka kultura osobista
 wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikatywność
 odpowiedzialność, sumienność i dokładność, dbałość o szczegóły
 samodzielność i dobra, terminowa organizacja pracy
 umiejętność pracy pod presją czasu oraz wykonywania równolegle wielu różnorodnych zadań o różnym stopniu skomplikowania i trudności
 podzielność uwagi, uważność
 umiejętność przyjmowania krytyki i pochwał
 gotowość uczenia się i łatwość w przyswajaniu wiedzy

DODATKOWYM, CHOĆ NIEKONIECZNYM ATUTEM BĘDZIE:
 znajomość specyfiki pracy kancelarii prawnej/sądu
 wykształcenie wyższe
 wysoko rozwinięte kompetencje językowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
obejmuje bieżącą obsługę Kancelarii, w tym m.in.:
 koordynacja prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
 obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (przyjmowanie, rejestrowanie – dopasowywanie do odpowiednich kategorii, kompletowanie pism, przygotowywanie etykiet i wysyłanie/składanie korespondencji)
 skanowanie korespondencji przychodzącej
 kontakty z sądami, urzędami, organami ścigania, instytucjami publicznymi (telefoniczne i mailowe)
 przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie i formatowanie dokumentów, dbanie o jakość, spójność i estetykę dokumentów
 prowadzenie dokumentacji biurowej, przygotowywanie zestawień i rejestrów
 prowadzenie elektronicznej bazy danych dokumentów
 archiwizacja dokumentów
 prowadzenie kalendarza spotkań i spraw sądowych
 przygotowanie i obsługa spotkań z klientami (sporadycznie serwis kawowy podczas spotkań w kancelarii),
 wsparcie zespołu kancelarii w codziennej pracy
 wykonywanie czynności asystenckich i administracyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy
OFERUJEMY:
 stabilne miejsce zatrudnienia w kancelarii od dawna funkcjonującej na rynku
 biurową pracę stacjonarną w profesjonalnym środowisku pracy
 standardowo – kawę/herbatę/wodę
 okresowo możliwość skomasowania czasu pracy w 4 dniowym tygodniu
 pracę w pełnym wymiarze czasu - od zaraz, ale na stałe ???? – po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę
 rynkowy, adekwatny do umiejętności i zaangażowania poziom wynagrodzenia
Osoby zainteresowane aplikowaniem (na adres: kancelariaplock@icloud.com) PROSIMY:
o podanie w dokumentach aplikacyjnych
 od kiedy mogą podjąć pracę i na jaki okres
 wysokości oczekiwanego wynagrodzenia oraz preferowanego wymiaru czasu pracy
 zamieszczanie poniższej klauzuli, dotyczącej przetwarzania danych (RODO):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez kancelarię Prawną Joanna May, mieszczącą się w Płocku /zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Cena: Do negocjacji
  • Kategoria: Praca biurowa
  • Lokalizacja: Płock
  • Wyświetleń: 34

Opis ogłoszenia

Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w doradztwie i obsłudze procesowej, na rzecz zarówno dużych podmiotów gospodarczych, jak i klientów indywidualnych, poszukuje do swojego zespołu pracownika biurowego zarządzającego sekretariatem kancelarii.

Dla nas możesz, ale nie musisz być młody/młoda, ale koniecznie - mądry/mądra!

MIEJSCE PRACY: Płock (biuro w centrum miasta)

WYMOGI:
 wykształcenie co najmniej średnie maturalne
 posługiwanie się bezbłędną polszczyzną w mowie i piśmie
 praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office w szczególności MS Word, Outlook, Excel oraz narzędzi chmurowych
 niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 dyspozycyjność (w dni powszednie)

POŻĄDANE CECHY:
 dyskrecja i wysoka kultura osobista
 wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikatywność
 odpowiedzialność, sumienność i dokładność, dbałość o szczegóły
 samodzielność i dobra, terminowa organizacja pracy
 umiejętność pracy pod presją czasu oraz wykonywania równolegle wielu różnorodnych zadań o różnym stopniu skomplikowania i trudności
 podzielność uwagi, uważność
 umiejętność przyjmowania krytyki i pochwał
 gotowość uczenia się i łatwość w przyswajaniu wiedzy

DODATKOWYM, CHOĆ NIEKONIECZNYM ATUTEM BĘDZIE:
 znajomość specyfiki pracy kancelarii prawnej/sądu
 wykształcenie wyższe
 wysoko rozwinięte kompetencje językowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
obejmuje bieżącą obsługę Kancelarii, w tym m.in.:
 koordynacja prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
 obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (przyjmowanie, rejestrowanie – dopasowywanie do odpowiednich kategorii, kompletowanie pism, przygotowywanie etykiet i wysyłanie/składanie korespondencji)
 skanowanie korespondencji przychodzącej
 kontakty z sądami, urzędami, organami ścigania, instytucjami publicznymi (telefoniczne i mailowe)
 przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie i formatowanie dokumentów, dbanie o jakość, spójność i estetykę dokumentów
 prowadzenie dokumentacji biurowej, przygotowywanie zestawień i rejestrów
 prowadzenie elektronicznej bazy danych dokumentów
 archiwizacja dokumentów
 prowadzenie kalendarza spotkań i spraw sądowych
 przygotowanie i obsługa spotkań z klientami (sporadycznie serwis kawowy podczas spotkań w kancelarii),
 wsparcie zespołu kancelarii w codziennej pracy
 wykonywanie czynności asystenckich i administracyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy
OFERUJEMY:
 stabilne miejsce zatrudnienia w kancelarii od dawna funkcjonującej na rynku
 biurową pracę stacjonarną w profesjonalnym środowisku pracy
 standardowo – kawę/herbatę/wodę
 okresowo możliwość skomasowania czasu pracy w 4 dniowym tygodniu
 pracę w pełnym wymiarze czasu - od zaraz, ale na stałe ???? – po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę
 rynkowy, adekwatny do umiejętności i zaangażowania poziom wynagrodzenia
Osoby zainteresowane aplikowaniem (na adres: kancelariaplock@icloud.com) PROSIMY:
o podanie w dokumentach aplikacyjnych
 od kiedy mogą podjąć pracę i na jaki okres
 wysokości oczekiwanego wynagrodzenia oraz preferowanego wymiaru czasu pracy
 zamieszczanie poniższej klauzuli, dotyczącej przetwarzania danych (RODO):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez kancelarię Prawną Joanna May, mieszczącą się w Płocku /zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.