Sekretarka - Bydgoszcz

Dodane Czwartek, 02 Grudnia 2021, 8:47:13, ID ogłoszenia: 7840

Opis ogłoszenia

W związku z otwarciem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Sekretarka.

Do Twoich zadań będzie należało:
• Nadzorowanie i koordynowanie pracy sekretariatu.
• Dbanie o sprawny obieg dokumentów i korespondencji.
• Prowadzenie komputerowej bazy korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
• Obsługa połączeń telefonicznych.
• Przyjmowanie gości i dbanie o wizerunek firmy.
• Zaopatrzenie w materiały biurowe oraz koordynacja zamówień wewnętrznych.
• Prowadzenie wszelkich bieżących spraw biurowych.

Nasze wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu.
• Obowiązkowa znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
• Swoboda rozmów telefonicznych.
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej.
• Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.
• Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
• Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• stabilna pracę w nowej, szybko rozwijającej się firmie
• praca przy projektach zagranicznych
• pozytywna atmosfera i przyjazny zespół
• możliwość poszerzenia umiejętności technicznych potrzebnych do tworzenia stron internetowych i grafiki
• codziennie darmowy bufet (napoje, pyszną kawę z ekspresu ciśnieniowego)

Prosimy o przesłanie CV e-mailem lub poprzez formularz na stronie.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W treści dokumentów aplikacyjnych prosimy zamieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez OnlineIdea Sp. z o.o., moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Opis ogłoszenia

W związku z otwarciem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Sekretarka.

Do Twoich zadań będzie należało:
• Nadzorowanie i koordynowanie pracy sekretariatu.
• Dbanie o sprawny obieg dokumentów i korespondencji.
• Prowadzenie komputerowej bazy korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
• Obsługa połączeń telefonicznych.
• Przyjmowanie gości i dbanie o wizerunek firmy.
• Zaopatrzenie w materiały biurowe oraz koordynacja zamówień wewnętrznych.
• Prowadzenie wszelkich bieżących spraw biurowych.

Nasze wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu.
• Obowiązkowa znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
• Swoboda rozmów telefonicznych.
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej.
• Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.
• Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
• Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• stabilna pracę w nowej, szybko rozwijającej się firmie
• praca przy projektach zagranicznych
• pozytywna atmosfera i przyjazny zespół
• możliwość poszerzenia umiejętności technicznych potrzebnych do tworzenia stron internetowych i grafiki
• codziennie darmowy bufet (napoje, pyszną kawę z ekspresu ciśnieniowego)

Prosimy o przesłanie CV e-mailem lub poprzez formularz na stronie.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W treści dokumentów aplikacyjnych prosimy zamieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez OnlineIdea Sp. z o.o., moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”