Recepcjonistka (placówka stomatologiczna)-Bemowo

Dodane Czwartek, 11 Sierpnia 2022, 11:11:51, ID ogłoszenia: 18439

Opis ogłoszenia

Poszukujemy doświadczonej/wiodącej Recepcjonistki stomatologicznej.

Prywatny gabinet stomatologiczny działający prężnie od ponad 15 lat zaprasza do współpracy Rejestratora/Rejestratorkę, która wniesie sobą dużo pozytywnej energii.

Szukamy osoby doświadczonej, która ma swoje pomysły, jest nastawiona na wzrost kompetencji i chce wesprzeć nas w rozwoju gabinetu.

Jesteśmy placówką, która oferuje swoim pacjentom kompleksowe leczenie stomatologicznie i mamy ugruntowana pozycję na rynku warszawskim.

Poszukujemy osoby skrupulatnej, odpowiedzialnej, otwartej na nowe zadania. Być może w obecnej pracy czujesz, że nie możesz się rozwijać, masz swoje pomysły i chciałabyś awansować. Jeżeli lubisz pracować z ludźmi i wyróżnia Cię pozytywna energia, inicjatywa, kreatywność i otwartość na rozwój to zapraszamy, wyślij Nam swoje CV!

Lokalizacja: Warszawa, Bemowo

Mamy do zaoferowania:

· umowa o pracę

· stawka godzinowa: 23-28zł netto (podstawa+ premie)

· szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

· bogata ścieżka rozwoju posiadamy 2 placówki i potrzebujemy osób nastawionych na cele

· bezpłatny parking

· awans- szukamy recepcjonistek doświadczonych, które chcą awansować, a nie mogą tego zrobić w obecnej pracy

· pokój socjalny

· zmianowy system pracy

Od kandydata/kandydatki oczekujemy:

· dyspozycyjności do pracy na cały etat

· miła, elegancka aparycja

· wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów)

· doświadczenia w pracy w placówce stomatologicznej/medycznej

· języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

· znajomości pakietu Microsoft Office

· zaangażowania

Zakres obowiązków:

· profesjonalna obsługa pacjentów

· zarządzanie grafikiem lekarzy

· rejestracja pacjentów

· potwierdzanie, odwoływanie i zmiana terminów wizyt

· udzielanie informacji ( m.in. o świadczonych usługach, gdzie wykonać badanie)

· przyjmowanie płatności i wystawianie FV

· przygotowywanie raportów dziennych i miesięcznych

· przygotowywanie zestawień i tabel

· kontakt z firmami/usługami zewnętrznymi

· utrzymanie porządku na stanowisku pracy

· obsługa skrzynki e-mail, skanera, xero i drukarki.

Godziny otwarcia placówki: 08:00-21:00

Zapraszamy do kontaktu oraz aplikowania:
Tel. 731 644 255
E-mail: katarzyna.baczkowska@oqp.agency

Opis ogłoszenia

Poszukujemy doświadczonej/wiodącej Recepcjonistki stomatologicznej.

Prywatny gabinet stomatologiczny działający prężnie od ponad 15 lat zaprasza do współpracy Rejestratora/Rejestratorkę, która wniesie sobą dużo pozytywnej energii.

Szukamy osoby doświadczonej, która ma swoje pomysły, jest nastawiona na wzrost kompetencji i chce wesprzeć nas w rozwoju gabinetu.

Jesteśmy placówką, która oferuje swoim pacjentom kompleksowe leczenie stomatologicznie i mamy ugruntowana pozycję na rynku warszawskim.

Poszukujemy osoby skrupulatnej, odpowiedzialnej, otwartej na nowe zadania. Być może w obecnej pracy czujesz, że nie możesz się rozwijać, masz swoje pomysły i chciałabyś awansować. Jeżeli lubisz pracować z ludźmi i wyróżnia Cię pozytywna energia, inicjatywa, kreatywność i otwartość na rozwój to zapraszamy, wyślij Nam swoje CV!

Lokalizacja: Warszawa, Bemowo

Mamy do zaoferowania:

· umowa o pracę

· stawka godzinowa: 23-28zł netto (podstawa+ premie)

· szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

· bogata ścieżka rozwoju posiadamy 2 placówki i potrzebujemy osób nastawionych na cele

· bezpłatny parking

· awans- szukamy recepcjonistek doświadczonych, które chcą awansować, a nie mogą tego zrobić w obecnej pracy

· pokój socjalny

· zmianowy system pracy

Od kandydata/kandydatki oczekujemy:

· dyspozycyjności do pracy na cały etat

· miła, elegancka aparycja

· wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów)

· doświadczenia w pracy w placówce stomatologicznej/medycznej

· języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

· znajomości pakietu Microsoft Office

· zaangażowania

Zakres obowiązków:

· profesjonalna obsługa pacjentów

· zarządzanie grafikiem lekarzy

· rejestracja pacjentów

· potwierdzanie, odwoływanie i zmiana terminów wizyt

· udzielanie informacji ( m.in. o świadczonych usługach, gdzie wykonać badanie)

· przyjmowanie płatności i wystawianie FV

· przygotowywanie raportów dziennych i miesięcznych

· przygotowywanie zestawień i tabel

· kontakt z firmami/usługami zewnętrznymi

· utrzymanie porządku na stanowisku pracy

· obsługa skrzynki e-mail, skanera, xero i drukarki.

Godziny otwarcia placówki: 08:00-21:00

Zapraszamy do kontaktu oraz aplikowania:
Tel. 731 644 255
E-mail: katarzyna.baczkowska@oqp.agency