Recepcjonistka (placówka stomatologiczna)-Bemowo
Dodane Czwartek, 11 Sierpnia 2022, 11:11:51, ID ogłoszenia: 18439Opis ogłoszenia
Poszukujemy doświadczonej/wiodącej Recepcjonistki stomatologicznej.
Prywatny gabinet stomatologiczny działający prężnie od ponad 15 lat zaprasza do współpracy Rejestratora/Rejestratorkę, która wniesie sobą dużo pozytywnej energii.
Szukamy osoby doświadczonej, która ma swoje pomysły, jest nastawiona na wzrost kompetencji i chce wesprzeć nas w rozwoju gabinetu.
Jesteśmy placówką, która oferuje swoim pacjentom kompleksowe leczenie stomatologicznie i mamy ugruntowana pozycję na rynku warszawskim.
Poszukujemy osoby skrupulatnej, odpowiedzialnej, otwartej na nowe zadania. Być może w obecnej pracy czujesz, że nie możesz się rozwijać, masz swoje pomysły i chciałabyś awansować. Jeżeli lubisz pracować z ludźmi i wyróżnia Cię pozytywna energia, inicjatywa, kreatywność i otwartość na rozwój to zapraszamy, wyślij Nam swoje CV!
Lokalizacja: Warszawa, Bemowo
Mamy do zaoferowania:
· umowa o pracę
· stawka godzinowa: 23-28zł netto (podstawa+ premie)
· szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
· bogata ścieżka rozwoju posiadamy 2 placówki i potrzebujemy osób nastawionych na cele
· bezpłatny parking
· awans- szukamy recepcjonistek doświadczonych, które chcą awansować, a nie mogą tego zrobić w obecnej pracy
· pokój socjalny
· zmianowy system pracy
Od kandydata/kandydatki oczekujemy:
· dyspozycyjności do pracy na cały etat
· miła, elegancka aparycja
· wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów)
· doświadczenia w pracy w placówce stomatologicznej/medycznej
· języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
· znajomości pakietu Microsoft Office
· zaangażowania
Zakres obowiązków:
· profesjonalna obsługa pacjentów
· zarządzanie grafikiem lekarzy
· rejestracja pacjentów
· potwierdzanie, odwoływanie i zmiana terminów wizyt
· udzielanie informacji ( m.in. o świadczonych usługach, gdzie wykonać badanie)
· przyjmowanie płatności i wystawianie FV
· przygotowywanie raportów dziennych i miesięcznych
· przygotowywanie zestawień i tabel
· kontakt z firmami/usługami zewnętrznymi
· utrzymanie porządku na stanowisku pracy
· obsługa skrzynki e-mail, skanera, xero i drukarki.
Godziny otwarcia placówki: 08:00-21:00
Zapraszamy do kontaktu oraz aplikowania:
Tel. 731 644 255
E-mail: katarzyna.baczkowska@oqp.agency
- Kategoria: Pozostałe
- Lokalizacja: Warszawa
- Wyświetleń: 29
Opis ogłoszenia
Poszukujemy doświadczonej/wiodącej Recepcjonistki stomatologicznej.
Prywatny gabinet stomatologiczny działający prężnie od ponad 15 lat zaprasza do współpracy Rejestratora/Rejestratorkę, która wniesie sobą dużo pozytywnej energii.
Szukamy osoby doświadczonej, która ma swoje pomysły, jest nastawiona na wzrost kompetencji i chce wesprzeć nas w rozwoju gabinetu.
Jesteśmy placówką, która oferuje swoim pacjentom kompleksowe leczenie stomatologicznie i mamy ugruntowana pozycję na rynku warszawskim.
Poszukujemy osoby skrupulatnej, odpowiedzialnej, otwartej na nowe zadania. Być może w obecnej pracy czujesz, że nie możesz się rozwijać, masz swoje pomysły i chciałabyś awansować. Jeżeli lubisz pracować z ludźmi i wyróżnia Cię pozytywna energia, inicjatywa, kreatywność i otwartość na rozwój to zapraszamy, wyślij Nam swoje CV!
Lokalizacja: Warszawa, Bemowo
Mamy do zaoferowania:
· umowa o pracę
· stawka godzinowa: 23-28zł netto (podstawa+ premie)
· szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
· bogata ścieżka rozwoju posiadamy 2 placówki i potrzebujemy osób nastawionych na cele
· bezpłatny parking
· awans- szukamy recepcjonistek doświadczonych, które chcą awansować, a nie mogą tego zrobić w obecnej pracy
· pokój socjalny
· zmianowy system pracy
Od kandydata/kandydatki oczekujemy:
· dyspozycyjności do pracy na cały etat
· miła, elegancka aparycja
· wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów)
· doświadczenia w pracy w placówce stomatologicznej/medycznej
· języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
· znajomości pakietu Microsoft Office
· zaangażowania
Zakres obowiązków:
· profesjonalna obsługa pacjentów
· zarządzanie grafikiem lekarzy
· rejestracja pacjentów
· potwierdzanie, odwoływanie i zmiana terminów wizyt
· udzielanie informacji ( m.in. o świadczonych usługach, gdzie wykonać badanie)
· przyjmowanie płatności i wystawianie FV
· przygotowywanie raportów dziennych i miesięcznych
· przygotowywanie zestawień i tabel
· kontakt z firmami/usługami zewnętrznymi
· utrzymanie porządku na stanowisku pracy
· obsługa skrzynki e-mail, skanera, xero i drukarki.
Godziny otwarcia placówki: 08:00-21:00
Zapraszamy do kontaktu oraz aplikowania:
Tel. 731 644 255
E-mail: katarzyna.baczkowska@oqp.agency