Młodszy Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

Dodane Czwartek, 01 Czerwca 2023, 13:38:56, ID ogłoszenia: 32500

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. Od 2021 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych
- Przyjmowanie reklamacji
- Świadczenie wsparcia dla serwisantów w czasie instalacji i serwisu terminali
- Udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe

POSZUKIWANE KOMPETENCJE:
- Dobra znajomość obsługi komputera MS Office (Windows 10)
- Dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00)
- Podstawowa znajomość działania sieci komputerowych
- Umiejętność pracy w zespole i działania w sytuacjach stresowych
- Wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem

OFERUJEMY:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego
- Umowę o pracę i system premii kwartalnej MBO
- Program wdrożenia i opiekę mentora oraz możliwości awansu
- Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje
Dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. Od 2021 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych
- Przyjmowanie reklamacji
- Świadczenie wsparcia dla serwisantów w czasie instalacji i serwisu terminali
- Udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe

POSZUKIWANE KOMPETENCJE:
- Dobra znajomość obsługi komputera MS Office (Windows 10)
- Dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00)
- Podstawowa znajomość działania sieci komputerowych
- Umiejętność pracy w zespole i działania w sytuacjach stresowych
- Wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem

OFERUJEMY:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego
- Umowę o pracę i system premii kwartalnej MBO
- Program wdrożenia i opiekę mentora oraz możliwości awansu
- Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje
Dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…