Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

Dodane Piątek, 24 Czerwca 2022, 7:46:22, ID ogłoszenia: 15571

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.


Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

Miejsce pracy: Kielce


Zakres obowiązków
Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów
Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office
Renegocjacja warunków handlowych z klientami w przygotowywanie ofert
Działania zmierzające do zwiększenia lojalności Klienta wobec Firmy
Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego


Poszukiwane kompetencje
Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Ekonomia, Administracja lub pokrewne
Motywacji do realizacji wyznaczonych celów. Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych, płynności wypowiedzi
Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej
Otwartości w budowaniu relacji z klientem
Dobra Znajomości obsługi pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dążenie do realizacji wyznaczonych zadań


Oferujemy
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego
Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym
Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych...


Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-utrzymania-klienta,ja,68

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.


Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

Miejsce pracy: Kielce


Zakres obowiązków
Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów
Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office
Renegocjacja warunków handlowych z klientami w przygotowywanie ofert
Działania zmierzające do zwiększenia lojalności Klienta wobec Firmy
Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego


Poszukiwane kompetencje
Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Ekonomia, Administracja lub pokrewne
Motywacji do realizacji wyznaczonych celów. Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych, płynności wypowiedzi
Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej
Otwartości w budowaniu relacji z klientem
Dobra Znajomości obsługi pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dążenie do realizacji wyznaczonych zadań


Oferujemy
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego
Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym
Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych...


Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-utrzymania-klienta,ja,68

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.