Asystent/ka Kancelarii Prawnej

Dodane Środa, 27 Kwietnia 2022, 9:23:05, ID ogłoszenia: 13120

Opis ogłoszenia

Opis pracy:

Szukasz pracy biurowej i chciałbyś/abyś pracować w kancelarii prawnej? Dobrze czujesz się wśród dokumentów, pism, teczek i kartotek? Właśnie takiej osoby jak Ty poszukuje nasz Klient – Kancelaria adwokacka znajdująca się w Opolu.

W ramach swoich obowiązków będziesz zajmował się kompleksową obsługą kancelarii, w tym:

-przygotowywaniem, wysyłką i odbiorem korespondencji,
-kontrolowaniem terminów na złożenie pism,
-komunikacją z organami administracji publicznej,
-kontaktem z klientem,
-składaniem w sądach pism procesowych,
-zakładaniem i zamykaniem teczek prowadzonych spraw,
-przygotowywaniem dokumentacji do pism procesowych,
-archiwizacją kartotek,
-organizacją kalendarza kancelarii – nadzór nad terminarzem wspólników kancelarii i ich współpracowników,
-organizacją spotkań,
-prowadzeniem działań informacyjnych w internecie oraz współpracą z instytucjami,
-organizacją zakupów związanych z funkcjonowaniem kancelarii (dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe).

Jesteśmy agencją, która pomoże Ci znaleźć zatrudnienie. Złóż swoją aplikację, a w razie pytań, skontaktuj się z naszym rekruterem.
Wymagania:

-doświadczenie w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku,
-wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat jednego z kierunków: prawo, administracja, politologia, europeistyka lub ekonomia),
-bardzo dobra znajomość pakietu Office w zakresie MS Excel oraz MS Word,
-doskonała organizacja pracy,
-odpowiedzialność,
dokładność,
-umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
-umiejętność współpracy w zespole,
-wysoka kultura osobista.

Dodatkowo docenimy, jeśli:

-znasz języki obce (angielski lub niemiecki),
-wiesz, jak poruszać się po portalach społecznościowych.

Informujemy, że skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi ww wymagania.
Oferujemy:

-pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
-niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
-stabilną pracę,
-rozwój zawodowy w zespole doświadczonych adwokatów,
-pracę z wykorzystaniem wewnętrznego systemu CRM,
-podstawę wynagrodzenia i premię.

Cena: Do negocjacji
  • Kategoria: Finanse, księgowość, prawo
  • Lokalizacja: Opole
  • Wyświetleń: 41

Opis ogłoszenia

Opis pracy:

Szukasz pracy biurowej i chciałbyś/abyś pracować w kancelarii prawnej? Dobrze czujesz się wśród dokumentów, pism, teczek i kartotek? Właśnie takiej osoby jak Ty poszukuje nasz Klient – Kancelaria adwokacka znajdująca się w Opolu.

W ramach swoich obowiązków będziesz zajmował się kompleksową obsługą kancelarii, w tym:

-przygotowywaniem, wysyłką i odbiorem korespondencji,
-kontrolowaniem terminów na złożenie pism,
-komunikacją z organami administracji publicznej,
-kontaktem z klientem,
-składaniem w sądach pism procesowych,
-zakładaniem i zamykaniem teczek prowadzonych spraw,
-przygotowywaniem dokumentacji do pism procesowych,
-archiwizacją kartotek,
-organizacją kalendarza kancelarii – nadzór nad terminarzem wspólników kancelarii i ich współpracowników,
-organizacją spotkań,
-prowadzeniem działań informacyjnych w internecie oraz współpracą z instytucjami,
-organizacją zakupów związanych z funkcjonowaniem kancelarii (dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe).

Jesteśmy agencją, która pomoże Ci znaleźć zatrudnienie. Złóż swoją aplikację, a w razie pytań, skontaktuj się z naszym rekruterem.
Wymagania:

-doświadczenie w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku,
-wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat jednego z kierunków: prawo, administracja, politologia, europeistyka lub ekonomia),
-bardzo dobra znajomość pakietu Office w zakresie MS Excel oraz MS Word,
-doskonała organizacja pracy,
-odpowiedzialność,
dokładność,
-umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
-umiejętność współpracy w zespole,
-wysoka kultura osobista.

Dodatkowo docenimy, jeśli:

-znasz języki obce (angielski lub niemiecki),
-wiesz, jak poruszać się po portalach społecznościowych.

Informujemy, że skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi ww wymagania.
Oferujemy:

-pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
-niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
-stabilną pracę,
-rozwój zawodowy w zespole doświadczonych adwokatów,
-pracę z wykorzystaniem wewnętrznego systemu CRM,
-podstawę wynagrodzenia i premię.