Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim

Dodane Piątek, 26 Kwietnia 2024, 6:06:25, ID ogłoszenia: 42045

Opis ogłoszenia

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

Zastanawiasz się kogo poszukujemy?
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195

Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!
Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności.
Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.

Twój zakres obowiązków:
• Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy.
• Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
• Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów.
• Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT).
• Przygotowywanie bieżących zestawień.
Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!

Nasze wymagania:
• Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny).
• Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.
• Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe.
• Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość.
• Dobra organizacja pracy własnej.

To oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych.
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
• Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16.
• Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty.
• Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory.
• Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna.
• Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
• Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
• Brak dress code’u.
• Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
• Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Opis ogłoszenia

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

Zastanawiasz się kogo poszukujemy?
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195

Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!
Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności.
Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.

Twój zakres obowiązków:
• Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy.
• Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
• Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów.
• Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT).
• Przygotowywanie bieżących zestawień.
Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!

Nasze wymagania:
• Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny).
• Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.
• Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe.
• Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość.
• Dobra organizacja pracy własnej.

To oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych.
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
• Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16.
• Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty.
• Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory.
• Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna.
• Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
• Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
• Brak dress code’u.
• Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
• Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.