Asystent ds. optymalizacji procesów i rozliczeń

Dodane Czwartek, 31 Października 2024, 8:58:20, ID ogłoszenia: 48197

Opis ogłoszenia

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:

Asystenta ds. optymalizacji procesów i rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195

Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!

Twoje codzienne zadania:
• Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń,
• Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
• Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności,
• Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT),
• Analiza i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami oraz udzielanie pisemnych odpowiedzi na ich podstawie,
• Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
• Prowadzenie projektów oraz analiz w zakresie optymalizacji,
• Tworzenie i doskonalenie procesów oraz procedur operacyjnych, w tym inicjowanie usprawnień na podstawie analizy własnej,
• Przygotowanie bieżących raportów, analiz, zestawień z działań operacyjnych,
• Weryfikacja poprawności przygotowywanych zleceń dotyczących optymalizacji i automatyzacji.

Aplikuj do nas, jeśli:
• Znasz Excela na poziomie bardzo dobrym i potrafisz wykorzystywać go w praktyce – warunek konieczny,
• Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
• Wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość,
• Jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę,
• Umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań.

Co oferujemy?
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop,
• Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00,
• Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne,
• Pełny proces wdrożenia w obowiązki,
• Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
• Dofinansowanie do kursów i szkoleń,
• Brak dress code’u,
• Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry,
• Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską:
Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka,
Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.


Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!


Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).”
Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Cena: Do negocjacji
  • Kategoria: Praca biurowa
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Wyświetleń: 34

Opis ogłoszenia

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.
Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:

Asystenta ds. optymalizacji procesów i rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195

Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!

Twoje codzienne zadania:
• Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń,
• Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
• Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności,
• Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT),
• Analiza i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami oraz udzielanie pisemnych odpowiedzi na ich podstawie,
• Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego,
• Prowadzenie projektów oraz analiz w zakresie optymalizacji,
• Tworzenie i doskonalenie procesów oraz procedur operacyjnych, w tym inicjowanie usprawnień na podstawie analizy własnej,
• Przygotowanie bieżących raportów, analiz, zestawień z działań operacyjnych,
• Weryfikacja poprawności przygotowywanych zleceń dotyczących optymalizacji i automatyzacji.

Aplikuj do nas, jeśli:
• Znasz Excela na poziomie bardzo dobrym i potrafisz wykorzystywać go w praktyce – warunek konieczny,
• Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
• Wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość,
• Jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę,
• Umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań.

Co oferujemy?
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop,
• Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00,
• Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne,
• Pełny proces wdrożenia w obowiązki,
• Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
• Dofinansowanie do kursów i szkoleń,
• Brak dress code’u,
• Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry,
• Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską:
Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka,
Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.


Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!


Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).”
Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.